Wednesday 25 October 2017

PENGEDAR SHAKLEE TERBESAR SARIKEI (0146828274)

Saya Noor Anissah Binti Rahamad, 24 tahun. Saya pengedar Shaklee Sarawak di sekitar Sarikei, Sibu, Selalang, Kabong, Nyabor, Batu Niah, Miri dan Bintulu.

Saya juga ada membuat pengeposan ke seluruh pelusuk di Malaysia, sama ada melalui poslaju, gdex atau apa jua cara yang bersesuaian.

Boleh berurusan dgn saya melalui email atau whatsapp. 

Saya mula mengenali produk terbaik ini pada tahun 2013, di mana seorang kawan memperkenalkan kepada saya set tambah berat badan. hal demikian kerana saya mempunyai masalah terlalu kurus. Jadi beliau memperkenalkan set tambah berat badan shaklee yang terdiri daripada Mealshake, B-Complex dan Vite-Lea.


alhamdulillah setelah mengambil set ini, berat badan saya mula naik dari hanya 35kg kpd 40kg. Biarpun lambat, tapi ianya selamat. Selain berat badan mula naik, kulit juga semakin membaik kerana B-complex bertindak sebagai pembuat sel-sel darah menjadikan kulit menjadi pinkish.

namun, saya berhenti consume shaklee pada tahun seterusnya kerana masalah kewangan..HAHAHAHA..

Mulai pertengahan tahun 2015 kulit saya mula dinaiki jerawat, sudah bermacam ikhtiar untuk merawat,namun HAMPA. Yang punya masalah kulit mesti tahu perasaannya macam mana. 
Sekarang, saya mula consume semula produk shaklee. Saya ikhtiarkan dengan Set Jerawat Shaklee.
Set ini terdiri daripada ESP, Vita - C dan Vita -E. and...jeng jeng.. it works!


Jerawat Batu , segala macam jenis JERR tu dah berkurangan!

bagi sesiapa yang punya masalah yang sama dgn Nisa,..boleh contact Nisa.. jgn malu jgan segan..

0 comments:

Post a Comment